terkini kami juga menganjurkan pelbagai jenis kelas kek kontinental,kelas kek popular,kelas cheesecake,kelas kek marble,kelas kuih muih,kelas masakan dan pelbagai lagi.

berminat boleh sms ke 0163315060..tenkiu

Wednesday, May 1, 2013

kelas nasi arab

Assalamualaikum w.r.t

lama sgt dah x update blog..
maaf sgt2 yer..
kesibukan melanda ..
jgn merajuk tau..
hehe

so kiter update sket gambar2 kelas yang telah berlangsung ek..mane2 gambar tempahan yang tertinggal ..mintak maap le sesgt yer.almaklum kadang2 snap gune camera,kadang2 gune tab,kadang2 hp..

alhamdulillah kelas2 april telah berlangsung dengan  jayanya.terima kasih banyak kepada semua peserta yang menghadiri. semoga ilmu yang dikongsikan dapat memberi manfaat kepada kita semua.x kiralah samada utk hidangan keluarga mahupun utk menambahkan pendapatan semua.

alhamdulillah juga kerana maklumbalas dari semua peserta yang semuanya berpuas hati dengan inti pati kelas..apa yang lebih penting bagi saya adalah kepada semua peserta dapat memahami dengan jelas dan juga mempraktiknya selepas shj kelas..segala feedback hasil  dari pembelajaran di kelas dialukan sgt utk sharing dengan saya. jika ianyan dapat menjana pendapatan semua alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah

juga di kesempatan ini, saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah membuat tempahan.kepada tempahan mereka yang terpaksa saya tolak maaf sgt2..kdg2 masa tidak mengizinkan..in shaa allah ader rezeki nanti kiter berurusan lagi...

banyak pula kata2 takut uols lari nti kerana bosan membace..jom kiter layan gambor...


6 april 2013-kelas nasi arab,
tenaga pengajar jemputan: chef ustazah wan habsah

 
 
 
 
terima kasih banyak ustazah kerana sharing kat kami ...resepi nasi arab yang mmg superb...
masing2 x sabar nak buat haha...semoga kita ader rezeki utk belajar modul laen pula kan...aminn
 
 
terima kasih banyak kepada semua peserta yang hadir...semua mmg sporting habis...

No comments:

Post a Comment

Thanks for ur comment..!