terkini kami juga menganjurkan pelbagai jenis kelas kek kontinental,kelas kek popular,kelas cheesecake,kelas kek marble,kelas kuih muih,kelas masakan dan pelbagai lagi.

berminat boleh sms ke 0163315060..tenkiu

Saturday, January 22, 2011

~Kotak Cenderahati~

Meh,tengok produk baru,Kotak Cenderahati..ready made for 2011....

Material:Artcard 350gsm
Size:15cmx8cmx11.5cm
Cetakan:Full Colour
Min Order:100pcs

Jom ceriakan majlis anda,dengan kotak cenderahati yang cantik dan murah,paling penting berbaloi-baloi kerana 'ekonomi'..ada 7 pihan warna untuk kotak ready made nie..bleh jamu mata tengok mane yang berkenan..

selalu org carik kotak nie untuk doorgift ..kadang2 ader letak cc/buah/segala jenis kerepek/bahulu/ eh macam2 la leh letak..kotak ni ade series kenduri pengantin punye/majlis kesyukuran dan majlis aper2 jer makne cam cukur jambul ker,housewarming ker,tunang ker,besday ker..sume bleh...jom tengok..sowi gambo kecik..gue pun x tau camner nak besarkan..hahahaha...jadiknyer kalo sape x jelas..leh emel kat nti kiter hantar gambo yang besar punyer...pasal kat sisi tu ader kata-kata seperti doa pengantin dll..harus bace dulu ye tak....

ni majlis kenduri kawen punyer

ni majlis kenduri kawen punyer

ni malis kenduri kawen punyer

ni majlis kenduri kawen punyer..ini paling tip top nie..ramai berkenan..

ni pun untuk majlis kenduri kawen punyer

ha ..ni untuk majlis2 kesyukuran..sangat sesuai...

ni pun sesuai untuk majlis laen-laen selain kenduri kawen..

untuk tempahan ,sila emel dan nyatakan kod kotak dan kuantiti.sila buat tempahan awal untuk mengelakkan kehabisan stok.setelah tempahan diterima,pihak kami akan hubungi anda.sekiranya dalam tempoh 24 am tiada maklumbalas ,sila call kami erk...jika berminat bleh emel untuk quotation harga.
sebarang pertanyaan,bleh emel kat su_micupcakes@yahoo.com.




No comments:

Post a Comment

Thanks for ur comment..!